Chceme, abyste poznali, že nás to baví a děláme to pro vás rádi… Aby vás bavil svět

Beruškový příběh

Když jsem před 22 lety zakládala svoji firmu Beruška, chtěla jsem, aby název vyjadřoval něco milého, pěkného, zapamatovatelného, aby v něm byla jistota, stabilita, důvěryhodnost, tradice….V tu dobu vznikaly firmy s anglickými názvy. Kdo neměl anglický název, nebyl prostě „in“. Málokdo však ty anglické názvy uměl přečíst, málokdo znal jejich význam, málokdo je uměl napsat. Probudilo se ve mně vlastenectví. Chtěla jsem název ryze český! Že se mi Beruška stane mým životním posláním, to jsem tenkrát ještě netušila.

A tak, kamkoli se hnete, v mé blízkosti Berušku naleznete.

Mám ji ve vlasech, na krku, jako náhrdelník, na ponožkách, na autě, doma, v kanceláři ve všech možných netušených podobách a provedeních. Takže dnes už existuje celkem slušná rozsáhlá sbírka exponátů předmětů, na kterých se beruška vyskytuje. V současné době se však nepozorovaně děje něco v říši hmyzu. Naše slunéčko sedmitečné-berušku vytlačuje jakási beruška čínská. Že by už i tady? To mě ještě více burcuje tu naši českou berušku zachránit.

A tak přidejte se k dobré věci a zachraňte sluníčko sedmitečné, Berušku přeci.

Připojuji ještě malou příhodu. Našla jsem v obchodě moc hezký náhrdelník ze skleněných berušek a nemohla jsem odolat. Takový ještě nemám. Ptala jsem se prodavačky, jestli k němu nemá i náušnice. Odpověděla otázkou: „A na jak starou slečnu to, paní, chcete?“ Klidně jsem jí sdělila, že je to pro mě. „Tohle je také reklama. To víte, byznys je byznys,“ dodala jsem se smíchem na vysvětlenou.

Elena Čipcová